Spring/Summer wishlist

Aaah, de lente is in 't land. En ik heb er naar verlangd. Ik hou niet van de winter. Korte donkere dagen, daar word ik triestig van. Daarbovenop heb ik dan ook nog examens, en spendeer ik een hele kerstperiode achter mijn bureautje met bitter weinig sociaal contact. Dat is dus eindelijk voorbij. De dagen worden langzaam aan langer, en ik moet veel minder laagjes aan.

Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik moet dringend mijn kast eens uitzoeken. Stapels en stapels kleren, waarvan ik er eigenlijk heel weinig draag. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd altijd de zelfde dingen draag, en ik heb nu dus een vast "uniform."

Excuses genoeg om wat nieuwe dingetjes te kopen, Ik heb uren gespendeert op de websites van ZARA en H&M, en heb mijn favoriete dingen op een rijtje gezet. Je kan je verwachten aan een hele boel basics, want na het kijken van deze video was ik helemaal "inspired" om zelf een microwardrobe samen te stellen. Enjoy :)

Grijze,zwarte en witte V neck. H&M €7,95

Ik heb wel wat basic T shirts, maar die zijn dringend aan vervanging toe. Met een simpele V neck kan je alles combineren. Ik zie al een heleboel outfits met rokjes en skinny's voor me.

 Grijs, wit en zwart fijn gebreid vest. H&M €14,95

Aah ik hou van deze vestjes, lekker oversized en cosy. Maar toch geschikt voor het leuke lenteweer, of een zomerse avond. Opnieuw hele basic kleuren, want ik wil kunnen combineren met de dingen die ik heb. 

 
Grijs en zwart Tricot rok H&M €14,95/ Rok van twill €9,95

Ik heb nog een mooie zwarte kokerrok van vorig jaar, maar meer heb ik niet. Het is dus hoog nodig dat ik wat nieuwe rokjes insla! De eerste twee zie ik de laatste tijd veel voorbij komen bij fashionbloggers, en ik vind ze iedereen zo geweldig staan. Het derde heeft een superleukprintje, die heel druk is, maar wel met alles te combineren, vanwege de basic kleuren.

Ik wil je niet te veel vervelen, dus denk ik dat het beter is dat ik hier deze blogpost afsluit.
Ik denk dat ik in augustus nog een tweede deel online plaats, dus hou mijn blog in de gaten ;).

Groetjes Yasmine.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten