Follow me!


Ik hou van social media. There, I said it. Telkens er een nieuwe de kop op steekt, ben ik een van de eersten om een account aan te maken. Bij sommige hou ik het vol, andere heb ik lang geleden verlaten. Ik denk dat de populairste social media ook mijn favorieten zijn. Geen dag gaat voorbij of ik heb een status of foto op facebook geplaatst, en ik bekijk elke dag welke leuke "instagrams" er op mijn feed zijn verschenen. Een instagram of twitteraccount is natuurlijk veel leuker als je een beetje volgers hebt, anders voelt het een beetje alsof je tegen jezelf loopt te tweeten. Dus dacht ik om al mijn social media accounts even met jullie te delen. Als je me toevoegt laat dan even iets weten, dan voeg ik jou ook gewoon toe! :)


Instagram: @yasminetopx
Snapchat: @uptonogoodx3
twitter: @ysmnx3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten